dar morede eshgham maryam

dar morede eshgham maryam

درمورد عشقم مریم جان

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان


امکانات

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 239
بازدید کل : 114567
تعداد مطالب : 240
تعداد نظرات : 86
تعداد آنلاین : 1


تنها تویی در آسمان قلبم...

 

 

تنها تویی در آسمان قلبم

 

که مثل ستاره میدرخشی در شبهای تیره و تارم

 

که هر سحرگاه مثل خورشید طلوع میکنی در دل قلب عاشقم

 

با طلوع تو ای خورشید من ، غمی دیگر در دلم نیست

 

احساس آرامش میکنم وقتی که تو نورانی کرده ای سرزمین قلبم را

 

تنها تویی در آسمان قلبم

 

که مثل پرنده ای پرواز میکنی در قلبم ، اوج میگیری در آسمان آبی احساسم و

 

مرا به بالاترین نقطه ی عشق میرسانی

 

تنها تویی در آسمان قلبم

 

تویی که مثل باران میباری بر کویر تشنه ی قلب عاشقم و

 

عاشقتر میکنی مرا با طراوت قطره های مهربانت

 

تنها تویی در سرزمین احساسم

 

تویی که هر لحظه قدم برمیداری بر خاک دلم ، از جنس عشق میشود خاک این سرزمینی

 

که روزگاری بود هیچ رهگذری از آن عبور نمیکرد

 

آری روزگاری بود که هیچ ستاره ای در آسمان قلبم نمیدرخشید

 

هیچ خورشیدی طلوع نمیکرد

 

تنهایی بود و تنهایی ، آمدی و گفتی که از جنس مایی

 

عشق را میشناسی ، همیشه با ما می مانی

 

من و قلبم نیز تو را باور کردیم ، در آسمان آبی احساس جشن عشق را برپا کردیم...

 

تنها تویی در قلب پر از احساسم

تنها تو خواهی ماند در آسمان قلبم

 

مریم جان خیلی دوست دارم



نظرات شما عزیزان:

رها 
ساعت19:44---22 آبان 1389


بسیار قالب زیبا و طرح زیبا و ساده ای بود و دل نشین موفق باشی گلم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نويسنده: حسن ج تاريخ: 22 آبان 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

آواز پـرنـدگان مهـاجـر را بـدرقـه راهـت می کنـم تـا بدانی همیشـه منتظر آمدنت می مـانـم به وبلاگ خودتون خوش آمدید نوشته های عاشقانه من تقدیم به بهترینم مریم جان...

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب


© All Rights Reserved to ashegam.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com